29 Mart 2008 Cumartesi

Rüzgar artık 3 aylık kocaman bir bebek :)

Rüzgar artık 3 aylık oldu. Bu süreyi o kadar yoğun geçirdik ki Rüzgar'ın blog sayfasını biraz boşlamışız.

Rüzgar sadece temel gereksinimlerini karşılamak isteyen birinden, iletişim kurmak isteyen, sosyal bir bebeğe dönüştü. Artık güzel sohbetler ediyoruz, beraber gülüyoruz. İnsan şu halini görünce acaba daha da büyüdüğünde bizi nasıl da sevinçten çıldırtacak diye düşünmeden edemiyor.

Şimdi uyuyor, bu kez kendi kendine uyumayı başardı. O kadar güzel uyuyor ki, uyusun diye o kadar çaba sarfetmemize rağmen, bu halini görünce uyandırıp sevmemek için zor tutuyoruz kendimizi.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Rüzgar artık 8 aylık koooooosssskocaman bir bebek oldu ve o kadar tatlı ki...Öyle bir yeğenim olduğu için o kadar mutluyum ki. Bir gülüşü bile bir anda aklınızda kangi sıkıntı olursa olsun onunla olduğunuz anda gülümsemenize yol açıyor...Onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam :D... Rüzgar doğmadan evvelce hep kendi kendime düşünüyordum. "Acaba ailemizde minik bir velet olsa ne güzel olur? Bir de şirin olursa oooh... :D Hem de nasıl sevilir.." Ben artık gerçekten biliyorum ki bir şeyi gerçekten biliyorum. Şimdi artık hareketlere daha net tepkiler veriyor, emeklemeye başladı -hem de öyle güzel emekliyor ki-, tutunarak ayağa kalkıyor.. Valla utanmasa yürüyecek sekiz aylıkken heee...:D

Valla abi ve Gül abla;
Gerçekten çok güzel, çok şirin bir şey dünyaa getirdiniz... Hakkaten insan sevmeden duramıyor..Aman nazar değmesin..;)

İnşallah ilk -ANNE- deyişine,ilk -BABA- deyişine hep beraber şahit oluruz.. Gerçi yavaş yavaş söylemeye başladı da öenmli olan bilinçli olarak demesi.. O nasıl bir zevk olur kimbilir...

Neyse onu ve sizi kocaman öpüyorum.. Bu mutlu aile tablosunun hiç bir zaman bozulmaması dileğiyle. SİZİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM...


Hala Nare ;)